är förbannad..

som jag vet inte vad.
Men nu vill jag att det ska bli helg, så den kan ta slut någon gång eftersom det troligen kmr bli min tråkigaste helg i hela mitt liv.
Jätte kul att sitta hemma och ruttna när alla skriver "ses i dimman" "skål!!" osv.. och när dom är ute och har kul. Jag vill också det, men icket! Får så gott vänta...

men en positiv sak är att jag fick vg, när jag berättade om min bok! ett plus iaf.
och att det är 4 veckor kvar till Halloween också,
Någon som vill planera in något då?

Nu ska jag cykla till skolan, som är lika drygt varje gång.. blä
btw så älskar jag mina nya skor. Använde dom igår :)  Blir nog så idag med tror jag! hih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0