Gå aldrig på stan med en plånbok i väskan

Nä, gå aldrig med en plånbok i väskan på stan. Går så fruktansvärt mycket pengar på ingenting :o
Idag slutade jag vid 11:30, for på stan med Nadja (: gick på max, köpte lyxshake och en mellan strips till nadja. Efter det gick vi runt på affärer, gick till stadium där jag hittade ett par skor för 50 kr och jag köpte dom. "jag tänkte "dom kosta bara 50 kr ändå, så ändå värt" dom är dock skit fula + gula. Men jag ska börja gå runt med en spritpenna i väskan ;) så folk kan skriva på dom! SNYGGGT säg jag bara.. hihi, sen kom emelie.
Då for nadja typ med bussen och sen gick vi till magda.
Pratade osv :)  Vi gick sedan till waynes och fikade med Ronja. (:
Nu sitter jag här och väntar på mat, lyssnar på musik! :) Som vanligt...
blir lax till middag, inte alla studenter som har råd till de inte ;)   heheh.
Här kommer lite bilder.

gullllligt :]

min sötgris! :D

Mina gula superfula skor ;) som kmr bli snyggast hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0