Hade en känsla...

Om att denna dag skulle bli bra (: 
Och det blev den! Började med att lyssna på en föreläsning om ljud och sånt, som Johan Norgren höll i :D
Vart sjukt fascinerad och ja, han fick då en att lyssna!
Efter det fick vi ta lunch, då gick jag och mentos på mia's.. (sry mikaelsson :(, börjar imorgon.. haha)
Sen gick vi på stan och jag hittade mitt linne som jag alltid velat ha... Men när jag skulle gå på stan och kolla efter ett, fanns det ingenstans! Så jag tänkte att det var bäst att jag köpte ett nu så jag då har ett, eftersom jag så gärna ville ha ett! :]  (men nu äre färdighandlat.)  har slösat så mycket pengar dom senaste månaderna så.. usch! Nä, nu fåre va slut på det :(
fiiick autograf av Johan! (: För er som inte vet vem han är, så är han trummis.. han har bland annat spelat för vikingarna (ok, låter inte coolt men ändå :D )  Han var typ den första som hörde Carola Häggqvist sjunga, han har spelat för Lena Philipsson osv! Hans bror Pontus Norgren är med i hammerfall!
ja, det var då kul å lyssna på han :D
fan så fint väder!
här ser ni lite av mitt nya linne (::::: åååh är så glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0