hej, fattigt barn...

Just nu är jag hur fattig som helst, har typ inga pengar kvar.. får panik!
Här sitter jag och är superglad över att alla läxor blev gjorda under studiepasset, som för övrigt var min enda lektion.
Slutade 11:30, gick till stan med nadja och handla lite (:
Och fick världens chock när jag gick förbi elkedjan och såg att de ha börjat sälja julstakar redan! oh, herregud..
fick för mig att färga håret svart igår...
resultatet blev så här!
dagens outfit är slapp!
köpte den "so last year" parfymen, men åh vad gott den luktar!
helt onödigt köp också, så nu är jag fattig... igen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin du är Matilda... : )

2010-10-19 @ 18:59:37
URL: http://nanox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0