OK OK OK !

Nu har jag blivit tillsagd att uppdatera min blogg, så ok!
Sitter på skolan med Nadja och Elin, lyssnar på musik :)   Och har svenska, men orkar verkligen inte skriva något där.. höhö!
Mamma och pappa står troligen och väntar utanför, sen ska vi hem till lägenheten och lämna ngra saker. Sen direkt till Dorotea, eller vi stannar i vännäsby en snabbis också, sen ska vi hem! :)
Jag ska hoppa in i duschen det första jag gör eftersom det är dans ikv. Vilket innebär roligheter!
Får träffa emelie och alla andra babes :)   är taggad till tusen!
Nä nu ska jag fortsätta spela mitt underbara tetris ;) haha!
Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: dajana

den är asgood! :o

2010-10-09 @ 11:16:47
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0