@ skola= tråkigt

Skolan är tråkig just nu, har haft matte hela förmiddagen och det gick jävligt fort må jag säga :p
Nu har jag 3 h svenska och är inte taggad för fem öre, är inte taggad på buss i 3 h heller.. men på att få komma hem, är jag jävligt taggad på! :D
Känns inte som fredag idag, det känns jätte konstigt o.0 ....
Nadja är och skrivit moppeprov, lycka till på henne batyplixom.. :D
Maten smakade skit idag, ärligt.. dom lyckas inte ens med potatismosen..
nej ska inte klaga!


Jag hoppas att internet funkar på bussen (: Om det gör det, så uppdaterar jag då!


Kommentarer
Postat av: Daniella

sv: taaack! Ska ändra det direkt.

2010-10-22 @ 15:14:21
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0