stan hela dagen

Idag började min dag med att kliva upp vid 10. En dusch, sen lite fix.
Efter det gick jag till stan för att vara där till 12, vilket då egentligen var ganska meningslöst..
när katja hade försovit sig.
Så då kom mentos och höll mig sällskap ett tag ist, vi gick och handlade djävulshorn och en sånn där "pinne" till.
Sen tog jag bussen till ålidhem, mötte katja där.. Sen åkte vi ner till stan igen.
Gick på frasses, sen gick vi på stan och så :)
därefter gick vi på waynes,  gott som fan, synd man var så mätt bara!
Ajja :) Sen gick vi på hemmakväll, där jag träffade nathalie.
Då drog jag med henne och hennes kompisar till rödäng,
dom käkade pizza och sen såg vi på film :D AS MYSIGT juuu!
sen tog jag bussen hem , har just duschat och nu blire snart säng :)

btw så började dom spela fiol på bussen idag.. helt sick  xDDD
saknar dig systeryster! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0