vara som alla andra?

har aldrig varit något för mig, än om jag ser ut som vem som helst just nu.. äh skit samma.
Har ju alltid som stuckit ut ur mängden så att säga.. och nu funderar jag på att färga håret svart och klippa det i någon cool frisyr :) Detta blir på lovet isf!
alltid lika kul med nya frisyrer... wie

gårkvällen började hos viktor med massa trevliga människor. Jag som inte hade planerat att dricka i helgen och att jag skulle vara nykter hela helgen. Ajdå, planen värkade spricka... hade trevligt enda till vi blev utskickade. Då stack vi till någon random snubbe, men jag gick därifrån lika fort. Gick tillbaka till viktor och la mig och prata med vonwalden fast hon svara inte, sen somna jag. Efter några timmar ringer viktor granlund och säg att jag ska komma till ok, så visst... går dit och där ser jag lillemelie i onyktert tillstånd. Sen gick vi hem till henne och sov.. i prinicp, behöver ju kanske inte gå in på detaljer och shit!hehe .. hhaa nämen
ganska ovärd kväll, men bättre än att sitta hemma

klockan 18.00 bär det iväg till Umeå igen.. känns som att veckan kmr gå segt, men återstår väl att se... Ikväll åker jag med mamma i bilen, slipper bussen! stort plus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0