11:04

Snart får jag mina pengar! Då måste jag handla lite kläder och sånt nödvändigt ;)
Blev väckt i morse, så typsikt när man har sovmorgon till 12.30... åh, så vaknade 08:30 ändå.. sög ju ;p
Nu lyssnar jag på musik och väntar på att klockan ska bli mer, så jag kan börja någongång.
Efter skolan ska jag, sabrina och (erica?) ta bussen till intersport för sabrina ska köpa en vinterjacka,
ikv ska jag nog bara packa tills imorn, måste ju släpa väskan till skolan för jag inte hinner hem innan bussen går.. Jobbigt med andra ord!  haha :)
Detta är iallafall jag idag.



Baslinne : GinaTricot
Leopard Linne(slitet): H&M typ
Leggins ( trasiga) : H&M
Puma Jacka : Emelies
Mössa: Gina Tricot
Örhängen: H&M


Måste också nämna att mina älskade fusk converse har gått sönder, måste köpa nya ju.. :( prutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0