Glasögonormen Matilda

de två minsta bilderna är nytagna.  Jag i glasögon, är väl en jag dagligen :p Ska dock skaffa linser inom kort, jag hoppas på att få iordning dom så fort som möjligt! Står inte ut med glasögon längre, även om det är snyggt till vissa kläder och så, så ja man blir less!

Får se hur jag gör, åker ju till Umeå senare i veckan. Får se om jag åker dit på Lördag igen, beror på boende och vilka som stannar. Annars får jag helt enkelt försöka ta mig till skolan så fort som möjligt på Måndagmorgon, känns jobbigt att inte veta hur man ska ta sig dit! .. haha men det löser sig nog. Hoppas jag. Om jag nu ska börja där :)

Ikv har jag typ, sätt ullared och pratat i telefon. Varit hemma själv eftersom mamma och pappa for till några kompisar och hälsade på, alltid lika skönt att vara hemma själv! :D
Vet ni? ;) Jag är ledig 3 dagar i rad nu! Så otroligt härligt!

Kommentarer
Postat av: Anna Forslund

Maaatilda! Jag åker nog till Dorro på fredag, och tillbaka till stan igen på söndag eftermiddag. Du är välkommen att åka med mig om du skulle vilja! (med bilen alltså.. hehe)Du kan ju skriva på facebook ;)

2010-09-14 @ 00:01:44
URL: http://omduundrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0