hellu hellu


började 09:30.. slutade 11:30, det enda som har hänt idag var att jag fick min dator (utan inloggning -.-).. så väntar på att jhonny ska ringa och säga vad det är, han lär ha glömt bort det.. TAAACK! :)  eller ;p..
Annars regnar det som fan här.. åh blä, när jag skulle cykla hem cyklade jag fort som fan, var rädd om datorn haha!

gårkvällen var typ myes :D  for hem och käka, for och mötte amanda, sen for vi te stan och pratade med emil och några :) därefter prata vi med patrik en sväng, cykla hem till mig, satt och spelade gitarr och snackade typ :) Sen hem till henne, där vi också spelade och sjöng typ ;D ASM! sen kom sabrina, då bleve flum, efter ett tag kom olivia också, då gick vi på bubblan och dom köpte götta!!  Kom hem vid 10-11 tiden,  och har sovit halvdåligt.. så är väl ganska trött just nu men ;p hehe

nu väntar jag på att klockan ska bli typ 2 så att jag kan göra ngt, typ fara te stan och möta emelie.. HIHI hon ska slagga hos mig toniight! myys, myes ;)
fan va långt jag skrev.. haha :) jaja, här har ni mina senaste dagar iaf.
nu ska jag nog kik på tvn, eller sitta kvar här och uggla :P bye puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0