Onsdag kväll

haft skola hela dagen lång, när jag hade slutat cyklade jag hem och lagade mat :)  åt, sen gjorde jag klar svenskan och lyssnade på musik! Fick ett sms av Amanda, hon och olivia ville hitta på något så då kom dom hit. Vi tog cyklarna till stan, gick på max och köpte varsin lyxchake ;) haha milkshake typ (: muuums!   sen träffade vii jopps och sen cyklade vi hur långt som helst och träffaaa pattan å soffe.  coola smekisar jag använder ;) right? ...
nä men kom typ nyss hem, har duschat och tvättat lite kläder. Packar kläder till idrotten med, så drygt med orientering! åh, jag säg då det, "orientering var inte mitt bästa ämne i skolan direkt, HAHAHAHHA" saknar alla mina opvänner även fast dom kanske inte saknar mig (: hihi,men om det nu är så, så får det fan vara så.... :D
BESLUTSÅNGEST ANGÅENDE HELGEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0