T R Ö T T

Är riktig trött just nu, Skoldagen har varit lugn och dryg men funkade :P Hade idrott första lektion, sen har man bara suttit och slappat till 12:30, då medicinska grundkursen började, slutade 13:40 och sen blev det hem (:  När jag väl var hemma, så började jag med medicinska grundkursen igen. Nu har jag endast 2 punkter kvar så kan jag börja med uppsatsen (känner mig jätte stressad över detta)
NU ska jag sluta prata om skolan, så tråkigt att läsa om sånt ju! :D
Felicia hade skrivit en kommentar i förrförra inlägget här nedan. Ni får kika om ni har lust,  ;)  Fortsätt undra.. Du är galet nyfiken flisan ;) haha!

Kommentarer
Postat av: Felicia

TYCK DU KAN TA OCH BERÄTTA ;););))

2010-09-01 @ 20:31:14
URL: http://ffeliciaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0