Tuo se mulle♥

Ny design, vad tycks ? (:

Vaknade 11.10 imorse, eller ja om jag ska vara exakt så vaknade jag ju vid 3-4 tiden eftersom Patrik ringde full och glader och skulle berätta en massa, men det höll inte i sig länge. Jag var både trött och sårad, vem orkar då prata i tfn? Nä inte jag iallafall! Min helg har varit helt underbart bra btw!
  • Fredag Åkte syster och jag ner till Dorotea, jag for till Olivia. Sen gick vi upp på mb där Lovisa,Linda och Felicia satt, därefter kom Harald. Grymt jäkla skönt att träffa alla underbara igen! Det blir ju inte så ofta, får hoppas på att det blir oftare nu när man flyttar :)  Vi satt bara och pratade först, sen gick vi ut, skulle träffa emelie och viktor men då dissade dom så vi hittade på något annat istället!  Gick till Myway och satt där och snackade och myste, sen gick vi och hämtade Haralds cykel som Lovisa,Olivia och Linda skulle åka på. Dom tippade och vi skrattade som ja, jag vet inte vad.. haha! Sen hände det lite till,men orkar inte ta upp det :)
  • Lördag Emma,jag och syster åkte till Dorotea även då, Vi for till Rebecka och träffade hennes faster m.man plus deras hund Gizmo. Efter det gick vi ut, träffade viktor, linnea :)  Var med dom en stund, sen gick dom. Då kom johannes och livade upp det hela.  Ja, vi hade kul med en kundvagn, då vi alla garvade sönder.. haha! Sen kom Emelie som hade varit i Åsele, men skönt att träffa henne min underbaring! Vi snackade om allt och inget, såg klarry och käkade glass. Gick ut och busade med kundvagnen igen. Haha lite roar de små ;)
Jag och Syster igår, så otroligt glad att jag har dig!
När vi satt på My Way igår,  haha skrattade en aning.
Finaste emma!
Kundvagnen! Haha, åh så kul :D
Fin emma och skabb Matilda (jag) ! Älskar diig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0