when you say nothing at all

Gårdagen spenderades tillsammans med Emelie,  först hade jag skola till 15:30, gick hem och bytte kläder, gick till stan och träffade henne :) Sedan tog vi bussen ut till haga, eller vi trodde att vi skulle dit för att vi skulle äta pizza där men vi ångrade oss och åkte tillbaka till stan igen och gick till avenyn och käkade, gött! Dock räckte inte en pizza för oss, utan sen gick vi till waynes och fikade. Shit vad mätta vi båda var efter det :p... vi satt och snackade och det var myyys :D älskar min vän.
Vi stack till Alex sen, as fin lägenhet! Efter det for vi till magda, prövade lite drillövningar ;) Om det nu gick bra är väl en annan femma :p ...  Haha sen hem! :D
Tog en dusch, drygade med emelie efter det.. sen sov jag!
ÅÅÅH, börjar bil förkyld med.. hur störigt är det inte? Jag som skulle till lycksele på fredag och ha kul.. hoppas på att bli friskare inom kort!
här är lite bilder sen igår :)




älskade vän! ♥

köpte brownie och stor choklad ♥typ det bästa som finns på waynes hihih :]]]]]]]]]]]]]]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0