absolut bästa på länge...

... har precis haft en av mina bästa sånglektioner :) Så underbart, bara lite synd att jag inte har den läraren i vanliga fall men den andra är också bra :D haha, så så!
Har ju fan inget internet hemma i lägenheten nu heller, nu får fan mamma ta och beställa efter ett! GRRR... klarar mig inte utan, vad ska jag göra utan internet? Finns inte speciellt mycket att göra utan internet tyck ja... Kanske ska ut och cykla i min ensamhet ikv då? Haha, bara jobbigt och mobbat. Får se hur jag gör :p
Har gym på idrotten imorgon, blir säkert kuuul.... ;p heheheehehehe
NÄÄ nu jääääflaaar ska jag sitta här på musikanten och dryga ut tiden, eftersom jag har internet här haha då kan jag sitta här ett tag :D :D :((
ANYWAYYYYYY bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0