Because you live

Vaknade ganska sent idag, vid 12 tiden men det var verkligen skönt att sova ut :) Var trots allt vaken till 4 inatt av någon konstig anledning ( ;o )... Började iallafall med att äta frukost, sedan gick jag och syster ut på en längre promenad med hundarna! Mycket mysigt och lite prat blev det också :) Därefter packade jag väskan, imorgon åker jag tillbaka till stan igen ju, känns jobbigt... men men! Till middag blev det grillat också, hur gott som helst! :)
Har även försökt att sola idag, men känner att det inte gick allt för bra eftersom jag satt i max 10 min och sen blev jag less. Tror inte att sola är något för mig haha! Ja, sen var jag ut på en promenad till, typ lika lång som den i morse. Nu ligger jag i sängen och har precis kikat lite på 112 luftens hjältar! :)
Mina bebisar : D Selen blev lite fail på saga där men men ;)
Galet varmt har det varit i ungefär 3 dagar i rad nu, vänder väl snart ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0