bra kväll :)

vad har jag gjort ikv?....
Först åt jag en god middag, den bestod av grillat, potatisgratäng och god god sallad! får mig bara att längta ännu mer till sommaren. Sedan satt jag vid datorn lite, därefter blev det lite tårta (onyttig idag igen! omg...) ja, sedan skjutsade mor min ner mig till dorotea. Träffade Rebecka, Emelie, Rebecka och Kristoffer. Därefter gick vi ner till Emelie. Men på vägen träffade vi Emelie och Viktor och snackade lite. Sedan gick vi dit och åt godis, snackade om allt och ingenting, lyssnade på musik, busade, jag våldtog Emelie hihi... Ja och så mkt mer :) 
Lite senare kom viktor och emelie, då blev det ännu mer bus och sedan åkte vi bara bil.
Har varit en super trevlig kväll :)
Och nu kan jag få skriva ut det också! Är så jävla glad att emelie persson är hemma i Sverige igen, helt underbart! Jag har saknat något, det har varit något som har fattats. Men har aldrig kommit på vad, men nu vet jag och det var Emelie. Älskar henne så oerhört mkt. Eller ja, jag älskar hela gänget så mkt :)

Syster är i Strömsund och har kul (förhopningsvis) :)  Jag ska snart sova, har nästan nyss kommit hem. Fick skjuts av viktor och emelie hem! mina små gryn :) tackar så mkt ♥
Imorgon blir det Umeå igen, otaggar ganska mkt men går ju bra när man väl har kommit dit så och snart är det påsklov :) Taggar sjukt mkt, kommer nog att vara i stugan mestadels skulle jag tro.
Nä nu orkar jag inte skriva nå mer, men ni får sova så gott guldklimpar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0