gårdagen var underbar!

For till skolan, min dator skulle formateras om men sen fucka det, så det står på skolan över helgen.
Sedan gick vi till stan och trodde att vi skulle ha lektion, men lärarn var sjuk så vi spelade bara lite på låtarna.
Sen väntade jag på att bussen sku komma, så gick och köpa godis och en cola+ en körv! Jag vet, svull ;)
Ah, men då klarade jag mig på bussen gott och väl iaf! haha.
I vännäs hoppade Mina på, var nice :D Bussresan gick cp fort och helt plötsligt var vi hemma i Dorro.
Jaaa... vad mer. HIHI jag åkte hem och öppnade presenter fick ganska bra och behövliga saker ändå :)
Ja, sedan väntade jag på att Rebecka skulle komma.
Och när hon var  här runt 9, fick vi världens bästa överaskning! jag kan tyvärr inte asvlöja. MEN SHIT!
Trodde verkligen att det var ett 1 april skämt! my god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0