Gårdagen woho...

Började ju med ett besök hos tandläkarn, gjorde ont för hon var hårdhänt som fan :p Iaf, väl klar där väntade jag på att mamma skulle hämta mig :p Sen for vi och handlade lite... Därefter hem igen och då minns jag inte vad jag gjorde, inget viktigt skulle jag tro :p Iaf... sen for vi till Anton och Lisa och pratade av oss lite i väntan på att Lovisa skulle sluta jobba, sen åkte vi till Umeå. Var framme vid 10 typ, slocknade på en gång när vi kom fram till min lägenhet. Vaknade vid 7-8 imorse, duschade och sen åkte sis och mami till sjukhuset så då städade jag undan lite och diskade och sånt tråkigt. Sen blev det stan :p
Gick på tacobar, ♥ mätt som ett as, men gött som fan vare åh! ;)
Ja, mamma köpte en jeansjacka och ett par tygskor till mig idag också^^ happy* + godis då :D
Jackan skulle kosta 800 kr men vi fick den för lite billigare pris! :)
oknytna skor, fint! haha nej men känner att ett par vita tygskor är kanon inför sommaren :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0