grattis,grattis,grattis,grattis!

Idag fyller min älskade mamma år, det ska firas ikväll men först blir det 3 timmar buss med massa annat folk skulle jag tro. Det är påsklov och alla ska hem samma dag, detta blir inte kul. Mycket packning och mycket folk, det är något jag inte gillar. Har iallafall med mig mammas present med mig och hoppas på att den uppskattas, det återstår att se. Kan nog komma till användning iallafall :) Får se om jag hinner köpa något mer innan jag kliver på bussen hem till Dorotea. Sedan ska jag hem och snabbduscha och snabbpacka lite inför den kommande påskveckan. Hoppas på mycket mys och mycket lugn, för det är vad jag behöver just nu :)  Just nu sitter jag på engelska lektion, har gjort ett läxförhör och ett test inför nationella. Vilket jag inte tror kommer gå bra, men det får jag väl ta då isåfall :) Ska påskpyssla på estetisk orientering och det är väl ganska onödigt enligt mig, men men! :)
Nä nu ska jag inte sitta här något mer, utan fördriva tiden på annat sätt... :p hehe.
Pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0