hallåja

Tjosantrosan, solen sken när jag vaknade. Men nu är den borta, kom tillbaka (;
Drömde världens konstigaste drömmar inatt :s
Bland annat att jag, två tjejer till och någon kille satt och tittade på bigbrother, inne i bb huset.
Sen sa jag "peter säger att alla andra är så jävla desperat, men han själv då" sen frågade killen vad jag sa, och jag upprepade. haha, då berättade han att han var peters bror, dom såg precis likadana ut.

Har gjort mig i ordning, för ingenting ;p Har tvättat kläder, har plockat undan och halvstädat mitt rum ja det är väl det som har hänt idag :p Ikv blir det grillat till middag, mums!
Spelar ju ingen roll vilken tid på året man äter grillat ju :D
haha jag är så vacker. JAJA.
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0