RESFEBERN GER MIG GALLFEBER

Har en otrolig ångest inom mig just nu, vill verkligen inte lämna Risnäset idag... Usch, jag orkar inte med skola men framförallt för att jag inte vill lämna denna frihet, att bara kunna sätta sig ute på balkongen och sola, bara kunna vara. Ge mig ledigt för resten av mitt liv, det hade varit underbart!
Fast, där slutade jag drömma... Jag kommer sakna min kisseeemjaou också :( Och mina doggisar, mina promenader med hundarna och mamma, kommer sakna stugan, saknar att kunna ha mina syskon runt omkring mig, kunna vara med mina absoluta bästa vänner när jag vill. ÅH, jag tror fan jag ska hoppa av gymnasiet i Umeå och börja här hemma istället för det hade varit så mycket enklare.

Har nog inget internet i lägenhet när jag kommer fram nu heller, så detta är väl typ det sista inlägget då :p Imorgon bitti ska jag kliva upp 06:30, sen ska jag vara modig och gå ner till källaren för att duscha på morgonen! Det ska bli ljuvligt skönt och gud så ren man kommer att känna sig ;) Ska även inviga "våren/sommaren" med en cykeltur till skolan (om det inte regnar)... Skulle faktiskt inte förvåna mig.
Just nu är jag lite fundersam över vädret här i Risnäset, är åskan påväg? Något verkar inte helt 100 iallafall!
Jaja, nu ska jag gå :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0