what to do, what to do...

Har inte speciellt mycket att göra, jag satt vid pianot och klinkade och sjöng lite, men då kom bror in och vi började bråka så det var väl kanske inte en sån jätte bra start på dagen hehe...  Just nu sitter jag och dricker min limedryck och funderar på att spela lite gitarr istället då... Jag får se :)  Iaf, min natt var inte den bästa heller eftersom jag inte somnade förrän 4 och när jag just hade somnat väckte Lovisa mig genom att skrika i sömnen "STYRELSEMÖTE!!!"... Mitt hjärta for upp till halsgropen och fyfan haha :D men men, ikv ska vi till stugan och äta så blir kul tror jag :p hehe,
haha, så jävla fin bild på oss från igår :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0