WOPS

Lite dålig uppdatering om inte annat ? :)
Nu är det så här att min skoldator har pajat, så jag har ingen annan dator under veckorna.
Vi skulle deploya om den, men det gick inte (?) ah, för hårddisken hade tydligen kraschat. Gick ju fint det där, jag förstår inte hur jag lyckas med allt. MEN MEN, kanske inte meningen att jag ska förstå :p

Fick magsjuka i tisdagsnatt när Tove skulle sova hos mig, och det gjorde hon också. Stackarn! Hoppas hon inte har blivit smittad iaf. Ja, vad mer... låg hemma i lägenheten hela gårdagen och bara sov, vilket var skönt. Packade lite för jag hade bestämt mig för att ta bussen hem idag. Vilken tur att jag var piggare och inte mådde dåligt, annars kunde det ha gått illa på bussen! haha. Olivia åkte också hem idag på förmiddan, hon börjdae må illa strax innan dorotea. Hoppas det inte blev något mer! haha.
Jag mår lite dåligt nu, så ska titta på big brother sen blir det nog hopp i säng skulle jag tro.
Ikväll har jag inte gjort så mkt, eller jo jag har försökt göra bort hemprovet som jag har i Matte. Gick inte så bra, men har 2 uppgifter kvar och tror jag ska lämna dom. Har 1 fel på provet iaf, och är det 1 fel så lär det finnas fler. JAJA, skit samma. Juste, har tvättat också och påtal om tvätt har jag inte tid att sitta här längre. Måste hänga ur tvätten, peace peace peace peace! hehe, pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0