Är det viktigast?

Ligger och halvlyssnar på när emelie pratar i telefonen.
Och nu slår mig tanken, måste man vara jätte smal?
Alltså, jag har gått upp jävulst i vikt och ska försöka gå ner dom kilona.
Jag är ganska deprimerad över just min kropp och mitt ansikte.
Eller jag har komplex över hela min kropp, kan knappt visa mig i bh och trosor
för min egen mamma och syster. Det är trots allt de som står mig allra närmast.
Jag måste och jag vill så gärna, men jag inte göra det själv. Jag måste bli motiverad, få ett öga utåt och göra det på bästa sätt. Hur jag ska göra det, är en fråga jag får ta lite senare. Ska försöka komma på något under morgondagen.
Emelie bjöd på mat på mias idag till lunch, så vi skippade middagen och istället har jag ätit massa choklad och ett äpple. Nu vill jag springa 1 mil för att kunna somna med gott samvete. Dock kommer jag somna med dåligt samvete ikväll. Imorgon ska jag till curlinghallen 09.30 och spela curling med Elin vilket ska bli sjukt kul att testa på! :)
Slutar klockan 1 och om det är fint väder ska jag försöka mig på en springtur över gångbron, genom stan och över kyrkbron vilket kanske resulterar några kilometer. Men det är ju bättre än ingenting, vi får se vad som händer!
Men ska försöka börja röra på fläsket iallafall!
Nä nu ska jag sova så jag orkar vara fokuserad på curlingspelandet imorgon ;) hihi!
Puuusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0