Dagen i stort! :)

Dagen började dåligt, jag var trött som ett as och mådde piss...
Kom till skolan och pratade lite med Elin :p
Sen hade vi Gemu... Gjorde FCGDAEB grejjen.. Ok bara jag och mina klasskompisar som fattar nu.. men anyway.
Sen på rasten gick vi till stan, och onyttig som jag är så köpte jag en glass med topping. grymt gott var det iallafall!
Har fått bekäftat att jag ser ut att vara 18+... Det är ju kul? eller, hur gammal ser jag inte ut när jag är 20 då... blä.
På ensemblen fick vi nytt tema, som var country.
Först hamnade jag i en jätte bra grupp! Eller ja min som jag har nu är inte heller dålig :P
Men hade fått vara med Nina och det hade ju varit kul, eftersom jag aldrig har varit med henne, elin eller nadja.
Men nu fick jag en grupp jag har varit med tidigare pga en annan grupp som ville byta.
Blev lite sur då, men sen gick det över :p
Vi fick låten Wildwoods flower ... Ganska simpel :p
Efter lunch hade vi matte
och därifrån drog jag och elin klockan 2 typ :p
Sen for vi på folkan, stog ute i typ 1,5 h...
Sen väntade vi på att få gå in och sjunga för "juryn"
Jag tog inte det seriöst, eftersom jag visste att jag inte skulle klara av att bjuda på mig själv tillräckligt.
Och inte heller att vara borta varje fredag och lördag varje helg. Så det var bara kul att gå dit :)
Jag pratar alltså om körslaget.
Nina var efter mig, jag hoppas det gick bra för henne :)
Även för Elena!
Sen drog vi hem, jag åt lite mat :p för det var så äckligt haha..
Sen gick jag och handlade!
Köpte Kaffe så nu har jag det också, gott om man är trött osv!
Sen hoppade jag in duschen :P
Därefter sminkade jag mig lite och klädde på mig.
Nu väntar jag på Amanda och Olivia som ska komma och hälsa på mig :)
Trevligt Trevligt!
Ja, har inte så mycket att skriva nu så kanske uppdaterar senare ikv.
Pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0