Helg och värker...

I fredags gjorde jag inte så mycket, myste med familjen och lite sånt :)
Käkade godis och bara mådde gott!
I går tog jag och syster bussen till Vilhelmina för att ha kul där.
Till en börjar var det jätte trevligt och superkul :)
Men sen delade sig alla på sig, så det blev småfester här och var.
Alltså inte mycket folk på en enda fest.
Vi fortsatte hos hanna och jag fick träffa jannike! :D puss på hon!
Pratade en hel del med Malin också , som är supertrevlig hon med!
Sen for vi till ngn "fest", men då stack jannike och malin så de sluta med att
jag gick hem till Hanna igen och sov där.
Påväg hem från den där "festen" så möter jag nå gubbar som frågar om jag har bråttom?
Jag svarade JAPP :D  och då frågade dom, men ska du inte med in och få dig en grogg då? ;)
Jag ba, nää det är nog bra men tack ändå!
haha sen gick jag och jag lyckades även gå vilse... jag är så jävla skillad.
meeen! Efter många om och men hittade jag ut ur "skogen" och kom hem till Hanna.
Vi satt och snackade en liten stund, men gick jag och sov.
Somnade kring 4 tiden och vaknade vid 8 tiden för att hinna med bussen hem till Dorotea som gick halv tio.
Väl nere på bussstationen drack vi varsin cola, sen skulle vi gå in för att värma oss.
Men vem fan äre som ligg där om inte uteliggarNN...
Drygt, så vi hade ingen lust å va där inne så istället stod vi ute och frös.
Nu har lovisa ögoninflamation och jag är hesare än hesast.
Hoppas på förbättring imorn!
Väl hemma i Risnäset käkade vi lite, sen startade jag "Trassel"
Jag och Lovisa gick och la oss i mamma och pappas säng och jag somnade därefter.
Huvva, att vara bakis är nog det värsta som finns... men skönt vare att sova.
Jag vaknade vid 16.00 tiden och gick och duschade och packade lite kläder.
Sedan sminkade jag mig och därefter åt vi middag...
Vi åt kroppkakor och alla i min familj älskar det förutom mamma!
Jag fick även med mig 2 kroppkakor som jag ska äta i veckan MUMMA :D
Efter middagen skjutsade mamma ner mig på byn och jag hoppade på bussen till Umeå.
Satt och snackade lite med Amanda och sen sov jag större delen av vägen,
vilket var galet skönt eftersom jag aldrig annars brukar kunna sova på bussar.
Jag hann med 57an hem också! Men fick kuta som en galning haha!
Amanda och Alex följde med mig till vasaplan, men jag hann inte ens säga hejdå för jag blev så stressad.
hehe, och min packning var cp tung så höll på dö när jag var i bussen haha.. hejja!
När jag går från busshållsplatsen brukar jag alltid ringa mamma,
men nu när jag ringde henne så svarade hon inte... HM har hon somnat i från mig ? :(
eller har det hänt något? Nej, ska sluta tänka sådana tankar och istället ska jag
försöka sova :)
Oj vilket långt inlägg detta blev men jag hade lite skrivsug så!
Nej, jag ska upp klockan 7 imorgon så dags att sova!
Vi får höras något imorgon eller någon annan dag då :)
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0