IN I MICRON!

jag hade planerat att äta makaroner med ketchup till middag ikväll.
Men sedan kom jag på att jag faktiskt hade lite pengar kvar, så gick och köpte en kebabpizza och en cola!
Nu är pizzan i ugnen och jag är vrålhungrig.
Vet ni hur gott det ska bli eller? Jo jätte gott!
Jag ringde till min käre mor för att berätta att jag hade feber och funderade på att åka hem redan ikväll.
Hon trodde mig inte och sa att jag inte fick åka hem... lite sad jag blev eller.
Satt som en snorhök med några grader för mycket i kroppen.
Just nu har jag ont i huvudet och mår allmänt piss, men pizzan kanske gör allt bättre?
We will see!
Ikväll ska jag packa och titta på halv åtta hos mig+ duscha!
Som alla kvällar, det är väl så mina kvällar ser ut.. bajs :(
Neeee uppdaterar kanske mer sedan.
pussilipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0