KALLT!

Imorse när jag gick till bussen var det kallt uta bara fan...
Så jag tänkte att det kanske kunde bli lite mildare under dagen eller så.
Men nej, det har varit lika galet hela dagen. Det sög ju :p
Vi började med musik, där repade vi igenom lite låtar och sen spelade vi upp
dom för resten av klassen.
För min grupp gick det inte så där jätte bra direkt,
vi tappade bort oss osv, men jag försökte hålla mig till texten så gott som det gick XD hih
Men det var kul :)  Efter det, plockade vi ihop allt som vi använde.
Och sedan gick jag, emma och emelie i rask takt upp till skolan för att käka!
Var tacobiff med potatis, inte så gott men det slankt ner det med :)
Därefter hade vi matte. När vi började så frågade magnus vilka som skulle kunna
tänka sig göra provet idag? Jag satt och funderade, men sen sa jag att jag ville göra det.
Skulle göra det efter rasten och jag satt och nötte in lite grejer innan rasten.
När jag fick provet, klarade jag typ första delen själv.
Sen fick Lena hjälpa mig med resten. Lämnande dock 3 uppgifter som jag hade tänkt göra sen.
Men det var så himla oförberett så, men jag hoppas jag klarar mig! :) Så jag slipper denna algebra skiten!
Efter matten tog jag och emma bussen till stan, vi höll på krocka med en annan bil
så jag och emma var livrädda att vi skulle krocka på vägen till stan ;p men icket!
Väl på stan gick jag till min busshållsplats och väntade på bussen, det var ju bara 3 minuter till den skulle komma.
Men den bussen kom aldrig, så jag fick stå där och vänta på 57 som kom 4 minuter över fyra.
Det var svinkallt ute och jag var hungrig, men nu har jag fått i mig någon mat!
Lite varmare kläder och fryser inte allt för mkt nu... HRM
vilken jävla alla hjärtans dag,
till på köpet har jag en helvetes PMS dag och allt är åt helvete haha..
Ne, nu ska jag vandra ut i kylan igen för att handla lite mat eftersom skåpena är tomma!
Ekar typ där ;p Jaja skriver mer sedan :)
PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0