Kavaj för inget pris?

Gick runt på stan lite grann :)
Först med Tove och Nadja, men sen skulle dom gå så då gick jag runt där själv som en yr höna :) Gick från affär till affär och tänkte att jag kanske skulle hitta något fint att ha till helgen?Ne, icket det. Det är som vanligt när man ska ha något till helgen, då finns det aldrig något fint :p Men när man inte ska ha något då finns det hur mycket som helst! Jaja :) Gick på Carlings där jag hittade en grå kofta för 150 kr! Som hittat. Sen hittade jag en kavaj för 49 kr på Gina Tricot, den enda och i min storlek :) Det är silvriga knappar på den, men ack så snygg (enligt mig då). Kanske hänger med ut i helgen, vi får se :) Nu ska jag ta mig en blodapelsin och ett glas cola. Föresten så fixade jag nadjas design lite snabbt på rasten och här är hennes blogg :) http://nadjaaabackstrom.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0