KLAD TJEJ?

Varför är jag så glad just idag? :D
Jag funderade på en sovmorgon idag och la mig inte förän halv två i natt.
Vaknade 06.17 av ett sms från sötaste Emelie!
Då tänkte jag att jag kunde dra mig till idrotten ändå.
Men tog ej med kläder utan gick bara dit.
Började filma när dom andra dansade, det såg kul ut..
Haha då blev läraren sur och skulle ge oss ett straff.
Jag och Nina och Oskar skulle måsta gå till Ersboda för att knäppa kort på donken och ta med en servett för bevis.
Visst, vi tog fan bussen vi! och käka mcflurry :D
haha sen tillbaka dit och sen gick vi å käka mat.. HEHE
nä emelie ska sova hos mig inatt och jag åker hem imorgon, kärlek <3
Pussar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0