kung gårkväll!

Började med att vara hos sabrina,där det var lika trevligt som alltid! :D
Sen drog vi till Petra och träffade några vilket också var jäkligt trevligt!
Sen drog vi upp till MB och köpte en hamburgare ;) fan se gött!
Sen får jag tacka Viktor och Emelie som skjutsade oss några gånger! Tack godingar :)
Det blev ganska mycket igår och jag lyckades stupa... AJ!
Rakt på handleden, men jag brydd mig väl inte då :p meeen nu!
hahah fan va ont jag ha,
Och snart ska vi dra till Vilhelmina hela familjen plus Lisa då :D och spela bowling!
Jag taggar, trots min handled som kommer påverka spelandet.. bajs! meen ska spela lite iaf :)
Kameran följer med så det blir nog lite bilder iallafall!
När vi kommer hem ska vi äta och dricka gott!
Idag har jag och syster kört skoter till lillsjön, vilket var kul! :D
haha vi tog gammvikingen! ;)
Pusss :)
Här kommer lite bilder...
så här glad är jag för min handled <3
Och här har ni en Matilda som är taggad på livet! ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Snyyyyyyyyyyggggggggggg!!!!!!!!

2011-02-26 @ 21:10:17
URL: http://nanox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0