Kvällens händelser och kuligheter!

Har precis fixat mig färdigt,
sen ska jag och syster till Vilhemina och spendera kvällen där :)
Hoppas på mycket skoj och mycket trevliga människor...
Dock tvivlar jag på att det finns det i vilhelmina :p hehe.
Ska iallafall försöka träffa bäst Jannike en sväng :)
Sen ser jag väl om Emelie vill träffa mig, för jag vill träffa henne iallfall! Det behöver ju inte alltid vara ömsesidigt. hih
Hur som helst så åker vi dit vid 18.00 tiden och åker hem imorgon vid 09.30 tiden.
Jag hoppas jag inte är allt för bakis imorgon, för upp måste jag..
Måste ju hinna med nästa buss till Umeå!
Stressigt, men vad gör man inte :) 
Här kommer ett par snabba bilder på mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0