Lång bussresa!

Efter en lång bussresa var det skönt att sätta sig i bilen med bror och åka hemåt!
Jag käkade lite lunch, sen gick jag ut med Saga och Asta en sväng :)
Underbart väder ute! Soligt och lite kyligt, perfekt med lite mer kläder på en vanligt.
På bussen skrev jag klart analysen, eller inte klart men är snart klar :) det var ju bra att få den gjord.
Nu ska jag hoppa in i duschen, får se om jag orkar med att åka ner till Dorotea ikv eller om jag tänker
ta en lugn kväll :) Blir mys vilket som!
Väntar även på att Lovisa och Mamma ska komma hem från Lycksele!
Asta vännen!
Saga vännen!
Dom är relativt lika varandra, men inte så konstigt eftersom det är mor och dotter! ;)
Och jag!
Nä, nu jävlar ska det duschas! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0