lite less eller?

Min tandborstskopp med sugproppar ramlar ner hela tiden och jag blir lika rädd varje gång.
Nu får den ligga på golvet!...
Ett av dagens ilandsproblem var det.
Det andra är att jag alltid ska vara orolig över att jag inte har tagit med nycklar,mobil, mobilladdare och plånboken när jag åker i väg. Jag tar alltid med mig det och är alltid lika orolig.

Dagens ogilla är...
Känns som allt och alla far ifrån mig...
Att vi växer ifrån varandra, men det vill jag inte... absolut inte.
Jag vill inte vara ett andra handsval och känna att
"OH! nu vill h*n vara med mig, så jag tar chansen"
jag vill kunna känna att jag ska ringa när som helst och det inte är något problem.
Att man ska kunna få prata med personen i lugn och ro bara vi två.
Jag vet inte, meeeen! Det löser sig nog :p
Bussresan var förövrigt jävligt dryg... Halv sov hela vägen dock.
Hann med 57:an också, vilket var ett plus...
Pratade med mamma, min älskade moooder :)
Har just packat upp massa kläder som vanligt.... ;ppPppPppppPppp
jag känner att jag börjar bli nådigt trött redan nu? klockan är inte ens 22:00 ;p
Jaja :) Om jag ska hoppa ner i säng så jag orkar upp imorgon då!
Sista veckan och nu utan sovmorgon och sluta tidigt dagar, sög ju :p
Anyway... Sov gott godingar! Pussss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0