MIN MAMMA ÄR BÄST :D

Jag ringde mamma och ungefär så här lät det:
Matilda: Hej mamma (A)
Mamma: Hej!
Matilda: duuu.... eftersom du sa att petter och pappa hade fått varsin grej igår på alla hjärtans dag, och jag inte var hemma. Kan inte du föra över lite pengar till mig så jag kan gå och köpa något gott?
Mamma: Ursäkta, vad sa du?
Matilda: Du hörde vad jag sa ;)
Mamma: Ja, ok då... annars hade jag tänkt att du kunde få något i helgen men du värkar ju inte kunna vänta tills dess så okej! ;) Jag för över lite pengar då.
Matilda: TACK! :] nu ska jag gå och köpa godis, pusshej!

haha, var så fruktansvärt godis sugen så gick och köpte choklad och sura godisar för en del av pengarna.
Mumma! Ikväll ska jag ligga här och slappa (som vanligt) Men känner att jag är väldigt trött ikväll, så ska bara svulla och titta på halv åtta hos mig! är ju gayvecka, meee like! hihi
saknar mitt halvlånga hår, saknar att kunna ha toffs. Attans, varför ska jag vara så osmart för D: buhu :D:D
hihihi, men det växer ju ut på ett halv år så jag får bara vänta... HM...

Kommentarer
Postat av: L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-02-15 @ 23:44:44
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0