Min personliga åsikt...

Dagen började med att stiga upp, men denna gång blev det en timme senare.
Dock kände jag inte av att jag hade sovmorgon, var lika trött ändå  :p
Sminkade mig och sånt tråkigt, käkade frukost och sen tog jag bussen in till stan!
Väl inne i stan gick jag in på pressbyrån, där möter jag Emma och hon hade missat två bussar i rad.
Hon hade rinkbandy och det var på teg, så hon hade lite problem att hitta dit.
Lite senare kom Elin och 15 minuter efter det ungefär så åkte vi till nolia :)
Vi skulle ju spela curling och det började med att vi fick en genomgång i hur man skulle göra. Som kanske bara var 30-40 min lång. Vi fick testa på hur vi skulle glida fram, sopa osv. Det var verkligen svinhalt på banan men jag klarade det ganska bra :p Ramlade bara 2 gånger... haha dock två för mkt.
Ja, sen spelade vi mot några killar och vi förlorade tror jag... har inte så stor koll hihi!
Sen gick jag och elin till bussen, drog sedan hem och käkade lunch.
Blev makaroner och korv, simpelt och gött!
Efter lunchen blev jag sjukt sugen på en promenad så då tog jag på mig promenixskorna och gick ut.
Vet inte hur långt jag gick, men bort till gångbron sen över den, sedan gick jag kajen till kyrkbron och sen hem.
Så det blev några kilometer iallafall :) Var grymt skönt, helst med lite musik och så!
Känns bra att ha rört på fläske idag iaf, först curling sen promenad!
När jag kom hem diskade jag undan disken och sedan gick jag ut med skräp.
Nu ligger jag här i min säng och väntar på att Emelie ska komma "hem"  :)
Hon är på sjukhuset och kollar tänderna, hoppas det går bra för henne!
Ikväll ska jag packa och se halv åtta hos mig ;) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0