ÖVERLYCKLIG TJEJ? :D

Förjävla glad! :D
Har gått apdåligt i svenskan under en period nu.
Men nu fick jag mvg på en uppgift igen, glad nu :D
Plus att det var en fördjupningsuppgift i antiken ;p man skulle skriva ett "blogginlägg" om det.
Och kan det va för att jag bloggar så mkt det gick så bra ? ;)
Jaja, jag har bara blogg.se att tacka! haha!
Du har tydligt anpassat texten till såväl innehåll, stil som språk till bloggvärlden. Du har också god koll på ursprungsmyten till Illiaden och lyckas tydligt koppla den till liknande situationer i dagens samhälle. Mycket bra!
detta var min lärares kommentar på den! :p jaja, det var mer än jag visste.. kan ju ingenting om antiken. men men!
Nu ska jag göra böttkulla och mos :D Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0