S Ö N D A G

Vaknade ganska tidigt imorse så jag började med att äta frukost :p
Sen kollade jag datorn lite grann :p
Därefter gick jag ut för en promenad med hundarna! Gick 4-5 km typ :p
Är ju jätte härligt väder ute just nu :)
När jag väl var hemma, tog jag gardinstången och försökte skruva upp den eftersom jag inte har haft några
gardiner på hur länge som helst. Så jag ville ha upp några gardiner.
Men det gick inte att skruva fast ena skruven eftersom väggen var stenhård...
Jag blev arg och gick ner och började tvätta lite kläder, ta ur sängkläderna och byta dom.
Sen gick jag tillbaka till fönstret och försökte få in skruven haha..
Men då lyckades jag väcka mamma för jag tog hammaren.. Lyckat.
men nu sitter det iallafall gardiner där.
När jag var nere i källarn och strök dom så passade jag på att vika ihop lite tvätt :p
Behöver inte ta med mig så jätte mkt idag till Umeå.
Mamma tar med sig den stora väskan imorgon!  (: ganska skönt jaooo...
Nä nu ska jag gå ut med hammaren till garaget och sen ska jag börja packa alla kläder.
Om två veckor är det lov, vill ha det nuuu! :D
Moltas låg i min säng, men när jag skulle börja fota honom sprang han iväg. miffo...
Detta var det enda kortet jag fick, hans nos ser jätte stor ut haha
Så här vill jag ha det i Umeå också, där är det bara vita väggar och tråkiiigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0