Tisdag...

Mentorsamtalet gick jätte bra :)
Mamma skjutsade mig till musikanten och vi sa hejdå, jobbigt :( buuhuuu... faaast nu äre skönt att va själv igen :D
Men iaf, när jag skulle gå ner till musikanten så är det en trappa där som kanske är 3-4 m? :p
Ja, något sånt.. Och jag hade halkiga skor och det var snö under dom.
Jag gick in och tänkte inte på det, och kom till trappan.
Den trappan är en stentrappa och jävligt hal tydligen, så jag ramlade ner för hela trappan.
Gjorde satans ont, men jag var tvungen att skratta... hahah fan vad klantig jag är.
Ajja, väl inne på musikanten så får jag veta att vi inte hade någon lärare.
Så idag har jag varit ledig :) Ganska skönt japp!
Då gick jag, elin och sebbe på dooonken och käka lite, dock hatar jag donken eftersom det smakar gummi. Men var billigt sååå whoo cares :D mihi.
Sen drog jag hem, satt vid datorn och käkade choklad (onyttig som jag är)
väntade på att klockan skulle bli 14.00...
Då klockan slog 2 drog jag in till stan igen för att umgås med Mina och Felicia :D
Lite mysigt det var eller :D Sen kom sabrina efter en stund också.
Dom gick och käkade på Mias och jag snyltade såååå dääääär D: taskigt, men satan se gött!
Vi satt typ och pratade som fan på mias... ksk satt där i 1,5 h och det tog kanske 15 minuter för dom att äta. såå wie:D
Jag ramlade ja... svullnaden ser inte så extrem ut på bilden... Men tro mig :( man ser den under strumpbyxorna...HAHA
Sötaste sött : D
Min servett var fin och inte alls lika onyttig som deras mat... mihihi :]
Midjekjol- Åhléns 400 kr
Linne - Gina Tricot 199kr
Kavaj- Gina Tricot 50 kr
Leggins - Okänt...
Jacka- Nicolle 600 kr
nä nu har jag bjudit på as mkt bilder ju!
PUSS :D

Kommentarer
Postat av: janniqe ' AWESOME

DU är så jädrans snygg kvinna!

2011-02-22 @ 21:11:52
URL: http://janniqskoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0