3 bilder från nyår'

Torsdag kväll, nyår ska firas på riktigt!
min fina och bästaste vän! <3
Efter tolvslaget på nyårsafton, lugna fisken!
Och nu i efterhand känner jag att 2011 kommer bli ungefär så:
starten var inge vidare och lär inte bli bättre...

Ikväll har jag iallafall umgåtts och pratat med mamma medan hon satt och vävde på församlingshemmet, underbart. Sen skjutsade hon mig till Emelie, gick upp till hon och viktor... Inser att emelie inte hade klätt på sig än fast klockan var 8... Duktig tjej :p
Men tillslut lyckades hon med det, så då for vi å tanka på okQ8 haha... jag köpte två Kinderägg <3 kärlek.
Sen drog Jag, Emelie, Anton och Viktor till Vilhelmina för att checka läget, men var som dåligt med folk.
Vi träffade Jannike och surra av oss lite, sen köpt vi en korv och sen bar det av hemåt igen!
Nu har jag suttit vid den här burken i typ 3 h och tror det är dags att sova...
Vi höres.

Kommentarer
Postat av: jannike ' be awesome

men matilda! jag blir generad å lite tårögd! jag är glad att jag fick chansen att träffa dig, du är en sjukt glad å trevlig människa, verkligen en som de borde finnas fler av. jag älskar ditt sätt å din utrstrålining!:D puss på du finaste!

2011-01-05 @ 14:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0