a moment like this'


Försöker att inse vad livets goda har att erbjuda, men jag inser det inte riktigt och vill gärna göra det inom
en snar framtid... Vill inte vara den deppiga Matilda som bara gråter? Nej jag vill vara den glada och leva livet
fullt ut!

Igår kväll ringde Emelie och berättade lite små roliga saker, fick mig på något konstigt vis att må bättre...
Trots att jag kanske inte borde må bättre, men jag känner att jag inte var ensam iallafall!
Min solstråle Emelie Mikaelsson
Vi brukar ju alltid vara ute och dricka ilag osv...
Men nu har det blivit annorlunda pga olika saker som hänt...
Även om jag sitter hemma och hon är ute så bryr hon sig om mig och ringer och berättar
vad hon har fått reda på och vad som har hänt osv... haha gullbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0