As kul! :D

Ska bli så kul att sjunga igen ;p
nog för jag gör det dag in och dag ut... men inte på samma sätt som förr!

Just vräckt i mig massa potatisbullar ♥
men det får man göra när man bara är hemma över helgen ;)
Vaknade typ nyss...
sitter och funderar på om man ska åka bil eller buss till Umeå,
det är så jobbigt för om jag åker bil så måste jag gå in till stan, ta bussen därifrån till varvsgatan
sen måste jag gå hem därifrån.
Tar jag bussen kommer jag fram en halv timme tidigare typ och sparar nästan 2 h på resan och 120 kr på pengarna.
Och då måste jag gå från busstationen till Vasaplan och ta bussen hem,
meeen... jag vet inte, skulle ha varit så skönt med skjuts hem ;P
samtidigt vill man inte, känns som fel på något vis!
Ja, jag får se vad jag gör.. ska prata med Olivia typ snart :p
så jag vet hur jag ska göra... hrm hrm!
Jobbigt läge ...
Oskärpa på bilden, men aja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0