Dagen började bra (?) eller inte...

Vad är det med mig och mina mornar?
Igår hände det som hände och imorse..
När jag stod och väntade på bussen tänkte jag "har jag stängt av platttången?"
Fast, sen intalade jag mig själv att jag hade gjort det, så hoppade på bussen in till stan.
Väl i stan träffade jag Elin och berättade att jag hade lite ångest osv.
Innan 77:an kom så kom 6:an.. så jag tog bussen hem igen för att kolla!
Jag skyndade mig som fan för att hinna med sista bussen upp till skolan,
så klart hade jag stängt av platttången (så for hem helt i onödan)...
men skyndade mig tillbaka till busshållplatsen för att hinna med nästa buss som sagt.
Väl på bussen, så inser jag att jag har tagit fel buss..
Så jag åkte till Sjukhuset, hoppade av där och fick ta en buss till stan igen.
Sen fick jag ta en powerwalk från stan till skolan!
Gick till skolan på 10 min, det vill man kalla powerwalk!
Kom bara 1 min försent, meeen ändå.. Vad fan äre med mina mornar?
Jaja..  Nu sitt jag iallafall på svenskan, tove framför mig och jag har gjort bort massa grejer :D
Har även försökt förbättrat en uppgift som jag bara fick vg på.. så :D hoppas på mvg nu då.. knappast... hehe
Nu ska vi snart gå å käka (köttfärssås med spagetti, Mums tycker tove!)
Sen ska jag och tove gå till stan och ta en buss till strömpilen för att dra på ica maxi, kung å fosterland säg vi!
Nä Nu jävlar har jag skrivit så långt så nu fåre räcka för detta inlägg!
Pussar kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0