Dagen i stort...

Började med 3 h engelska, gjorde några test till nationella, gick sämst.
Sen gick vi och käka, gick ner till stan och hade musik.
Sen vid halv två gick vi till Hamnis och kollade på konsert.
Efter det gick jag upp till bussstationen och väntade på bussen.
Btw, så fyller bäst Tove Lindkvist 17 år idag! Grattis på henne ♥
Väl på bussen träffar jag Amanda och hennes pojkvän :) Ytters trevligt IMO!
Startade en film, men blev så fruktansvärt trött så orkade inte kolla i någon längre tid...
I Vännäs hoppade Julia på bussen :)
Hade sparat en plats till henne, så vi satt och babbla i stort sätt hela vägen.
Drack dricka, käka chips och åt godis.. mumma!
Utanför Åsele hade någon krockat, så bilen var helt sönder typ :p
Läskigt sånt där...
Väl i Dorotea, hämtade pappa mig..
Vi börjar prata och jag berättar lite om min vecka osv.
Och sen frågade jag hur Indy mådde, om hon var bättre?
Pappa svarade : "Nej, hon blir bara sämre"
Och när han sa det, så började tårarna rinna på mig, sjukt hemskt.
Jag tappade matlusten och lusten till att leva.
Väl inne i huset, så ramlar jag typ ihop på golvet pga sorg typ...
Pussar och kramar indy så hårt som jag bara kunde...
Tårarna bara sprutade på mig,
Jag försökte få henne att kolla på mig, men hennes ögon var fulla med var så hon kunde inte.
Jag grät ännu mer och strök henne försiktigt.
Mamma kom ner till mig och då blev allt ännu värre...
Jag klarar verkligen inte av att veta att hon snart inte finns hos oss längre.
Jag hoppas att vi åker med henne till vetrinären redan på Måndag.
Isåfall kommer jag att vara hemma och följa med,
Indy är så mycket mer än bara en hund,
Jag vet inte riktigt om jag kommer klara ett liv utan henne,
men jag hoppas för guds skull att hon lever en stund till, är inte beredd på att lämna henne redan nu!
Hon har ju varit med i stort sätt hela mitt liv.
Nu orkar jag inte sitta här och försöka få fram några vettiga ord, det är ganska omöjligt.
Men jag känner ändå att jag måste få skriva av mig, tårarna rinner hela tiden.
Dom värkar aldrig ta slut...
Indy, jag älskar dig ♥

du betyder mer än allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0