Dagens händelser....

Åkte och handlade med mamma, när vi kom ut till bilen och hade slängt in alla varor
så startar inte bilen,  vi fick lite småpanik
för det fanns typ ingen som kunde hjälpa oss...
tillslut beslutade vid oss för att ringa pappa och medan mamma pratar med honom
så försöker hon starta bilen och den startar då.. Vilken tur man får ha ibland!
Väl hemma packade vi ur och sen spelade jag lite piano och gitarr och sjöng...
Resten av dagen har bestått av att sitta vid datorn och mysa med hundarna + mamma :D
När det var dags för att göra middag så ropar mamma att hon vill ha hjälp av mig,
så jag gick ner och hjälpte henne... hon var tvungen att fara iväg och jobba så klart jag vill laga mat ist :D
Blev två olika sorters biffar, ena sorten var fylld med vitlök och persilja och andra var bara vanliga biffar.
Till det skalade jag potatis och skar isär dom för att det sedan skulle bli klyftpotatis med honung på! MUMMA
Sen varte tzatsiki och vanlig sallad till med :) Var super gott!
Nu ligger jag och väntar på att Lovisa ska komma hem, som borde vara snart :)
Så ska väl sitta och vara social med henne ett tag (som alla fredagar)
Emelie och viktor for till vmina ikv, hoppas dom får kul :D
Själv ska jag sitta och äta ugns-stenbakade chips  ♥
Och kolla om det går något bra på tv:n, I hope so!
Annars hoppas jag att det är någon social filur inne på msn eller något så man kan va social där D: höhö!
This is meeee!
Lite bättre bild för de som vill se håret :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0