Damp & glädje under samma dag?

Dagen började med att vakna tidigt som vanligt :p
Sen skola, hade ensemble...
några 9:or var där och tittade, så var lite störigt att sitta och sjunga, men ganska kul också :p
haha, vi spelar ju blues just nu på musiken och haha.. jag får damp på dom där jävla texterna
så det slutade med att knövla ihop pappret och kasta iväg det, usch å fy!
Men till slut gick det ju bra ändå ;p  men nä.. blues är inget för mig!
Efter det gick vi upp till skolan och käka,
sen hade vi studiepass..
där åt jag bara klubbor, skrattade och lyssnade på johnny..
sen sluta ja ;p typ vid 1-2 tiden, fett skönt! :D
Drog till stan, sen gick jag till Emelie och Alexander :)
Alex skulle handla massa, så följde med :p
Sen gick dom å fika, så hänka!
Ah.. sen följde jag med Emelie till bussstationen eftersom jag skulle betala hennes hemresa till dorro ;p
haha smartingen hade glömt kortet hemma :p höhö...
ah, sen tog jag bussen hem igen..
Och vafan.. fan vad jag hatar gamla sura tanter..
Som kommer och tränger in sig bredvid en i bussen... så jäkla drygt
Jag klev upp och lät henne sätta sig längst in och då säger hon ba
"vart fan ska du då?"
Jag typ, öööh vafan bry dig inte, sätt dig bara.. ååååh! får damp haha..
Nä men har nyss käka middag, = Nudlar ♥ med mjölk på, det är mumma det!
Ska väl börja packa lite för imorgon bär det av hem till Dorotea igen♥
Får se vad som händer i helgen, kanske bara va hemma och chilla ... skulle ju va skönt :p
Nä nu ska jag packa, puss
Redigerade denna bild på Julia igår.
Resultat blev detta :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0