Det gör så ont i mig, att läsa något sådant...

Läste just en väns anonyma blogg och mår bara allmänt dåligt utav att läsa det.
Förstår inte hur h*n klarar av att fortsätta leva ett normalt liv...
Trodde jag hade varit med om något bland det värsta, men tydligen inte!
Usch, vad hemskt.Nu ligger jag i min egna säng, sista natten innan veckan och har katten liggandes på mina ben.
Underbar känsla, har lite sociala människor på msn också, också underbart! Efter en kväll som denna, så är det mesta underbart! Nu hör jag någon som skottar utanför vårt hus, vem kan det vara? Jag hoppas för guds skull att det är Petter, Katten morrar och jag antar att det är för ljudet, haha!
Är alltid lite havlrädd så här på kvällarna, när man är uppe själv. Och eftersom man bor i skogen, fördubblas känslan 10 ggr...Nej jag kommer förmodligen inte att skriva något mer ikväll så med det här säger jag god natt och sov gott!
puss
Jag älskar dig bästa syster ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 saknar dig matilda.. och det kändes bra på nått vis för mig att läsa att du har läst min anonyma blogg. du är trots allt en "barndomsvän" för mig och våran tid glömmer jag aldrig! men du är fortfarande samma fina matilda och du har alltid en betydelse för mig! puss

2011-01-18 @ 17:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0