Ett liv i kaos, kan bli ett snäpp värre...

Jag förstår mig inte riktigt på mig själv... framför allt inte nu.
Hur kunde jag vara så dum?
Trodde inte att det kunde bli så mycket värre, men det här gjorde allt sämst.
Jag har nog aldrig mått så dåligt i mitt liv som jag gör just nu.
Allt känns så hopplöst,
ångesten finns där jämt än fast jag försöker dölja..
Dölja rädslan och oron, allt som inte hör hemma hos mig.
Jag kan inte få något ogjort, men om det hade varit något jag hade kunnat önska bort ur mitt liv
så hade det varit denna händelse.
Mitt liv är så himla värdelöst just nu
Vill bara lägga mig ner och dö, just så är det! Orkar verkligen inte, men får kämpa...

Mitt i allt elände hinner jag få feber och hela halsen är svullen, så gör ont att bara svälja saliv.
Det känns inte allt för bra, men imorgon flyttar jag in i lägenheten.
Jag har tur som har mamma och pappa, vad skulle jag ha gjort utan dom?
Utan dom hade jag inte haft en egen lägenhet idag, inga möbler att ställa dit, ingen mat..
Jag hoppas att jag kommer kunna ställa upp lika mycket för mina barn om jag får några, tveksamt.
Iallafall så far jag, mamma och pappa till Umeå imorgonbitti för att börja med allt.
Sover där till fredag, sen åker vi hem så fort som möjligt under fredagen...
Jag längtar faktiskt tillbaka till skolan just nu, bara för att få komma bort från allt
dock känns det lite jobbigt att måsta vara i Umeå varje vecka nu, men jag blir väl van igen!

Vill även tacka dessa underbara personer för att dom finns!

Emelie Mikaelsson, min absolut bästa vän som finns i alla lägen. Vad skulle jag ha varit utan dig och hur skulle mitt liv se ut utan dig? Du är det finaste man kan hitta och helt underbar, svårt att förklara med ord men du är så jävla grym så jag vet inte... Är också glad att du har Viktor :D Ni är som gjorda för varann (eller hur jag ska förmedla det på ett bra sätt)... Förut var du Emelie och skulle man hitta på något, gjorde man det med dig.
Nu om man är med dig, är man även med Viktor. Kort och gott vill jag bara skriva av mig här på bloggen att ni är helt underbart fina människor båda två! Och lyyycka till i framtiden, jag hoppas jag blir bjuden på bröllopet ert ;)

Kommentarer
Postat av: ämeliöö

tack själv för att du finns gumman, du är min absolut bästa vän och jag är så jävla glad att jag har dig kvar! älskar dig!<3

2011-01-05 @ 23:25:57
URL: http://emelieknowsbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0